Veelzijdig

3 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Het was heel fijn om in deze bruisende, veelzijdige stad onze fantastische reis af te sluiten. Er is zo ontzettend veel te zien en te beleven. De vele daklozen heeft me wel geschokt. Overdag zie je ze wel minder prominent dan ‘s avonds. Overal ontwaar je slaapplekken, kleine tentjesen en opslag van spullen. Als het begint te schemeren komen ze in grotere  getale tevoorschijn. Jong/oud, man/vrouw, de crackrokers en prostitués, zowel de mannelijke als de vrouwelijke. Ook veel travestieten. Je ziet dan ook kledingwinkels met vrouwenkleding in herenmaten.. Alles kan hier en er wordt niet vreemd opgekeken. Vandaag door financial district, langs en in de imposante bibliotheek gewandeld. Dit is ook wel een rustpunt voor daklozen. Ze laden hier hun telefoons end.op.  Klaas op de hoge Columbia Tower Sky View platform (74ste etage) geweest daarna door de oude wijk Pioneer Square. Lijkt wel een Frans plein. Hier nog veel oude sfeervolle gebouwen te vinden. Leuk het contrast tussen oud en nieuw.  Vandaar terug naar Waterfront, lekker in de zon. De bedrijvigheid daar blijft boeien. Op de valreep nog even een foto van ons hotel en het oude theater vlakbij. Morgenmiddag vliegen we terug en landen woensdag als alles meezit weer in Amsterdam. Bedankt voor jullie belangstelling en hopelijk hebben jullie een beetje mee kunnen genieten van deze reis.. ik sluit de dag af met een lekkere Corona.

1. Frederieke Smits:
    3 juli 2018
    Dank voor je verslagen Marja!Goede reis terug
  2. Magda:
    3 juli 2018
    prachtige reis heel afwisselend bedankt dat ik met jullie mee heb mogen reizen goede reis terug
  3. Lia gorissen:
    4 juli 2018
    Goeie terugreis! Was weer een prachtige reis! Wij hebben ook genoten van jullie verhalen en foto's. Wij nog paar daagjes ijsland en dan zit het er voor ons ook weer op.
    Groeten van Will en Lia.
  4. Hendrina van Hemert:
    4 juli 2018
    Hallo Marja en Klaas,
    ik zag de auto staan dus jullie zijn inmiddels weer thuis gekomen.
    Kon niet eerder reageren op het laatste verslag (computer) maar heb er alsnog
    van genoten, en het leek mij een mooie afsluiting. Welkom thuis!!