Las Vegas

24 april 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Wat een wonderlijke, namaak wereld is dit toch. Aan de ene kant veel glitter en glamour en aan de andere kant de triestigheid van de gokkers. Opvallend is dat je veel oudere vrouwen, hevig rokend achter zo’n gokautomaat ziet zitten. De hotels zijn gigantisch groot en getransformeerd tot vooral Europese steden. Wij hebben in korte tijd o.a in Parijs, Venetie en Rome gewinkeld. Het is leuk om dit een keer mee te maken als je toch in de buurt bent, maar dat is het dan ook. De drukte van de vele mensen het vreselijke verkeer en lawaai van muziek is overweldigend. Morgen maar weer de natuur in.

1. Lia gorissen:
    24 april 2019
    Ja tis een poppenkast daar! Maar leuk toch om een keer mee te maken. En heel bijzonder dat je vanuit de natuur zo dat geweld
    Inrijd. En andersom komt er nog zoveel moois!! Geniet ze!!🌵🌵🌵🌵🐾🐾🐾🐾LiWi
  2. Hendrina van Hemert:
    24 april 2019
    Dat is wat ik mij er ook van herinner, en ook nog eens 24 uur aan één stuk door.
    Je hebt het gezien!

Prettig vervolg van de reis.