Vertrek

5 mei 2019 - Bridgeport, Verenigde Staten

Na een verblijf in Bridgeport vertrekken we vandaag voor onze laatste dagen in de VS naar San Francisco. Toch is het een hele ervaring in zo’n dorp te logeren. Je ziet zo hoe de gemiddelde Amerikaan echt leeft. In de steden is dat heel anders. Ook nog iets sensationeels meegemaakt hier gisteren. Een man reed achteruit met zijn pick-up een winkelpui binnen. De boel stortte aardig in. Het was een drukte van belang met brandweer, politie, ziekenwagen en....veel toeschouwers. Gelukkig geen gewonden.

1. Riet en wies:
    5 mei 2019
    We wensen jullie nog een paar fijne dagen en een goede reis terug.
  2. Hendrina van Hemert:
    Wat het gaat het toch snel !
    Maak er nog mooie dagen van.
  3. Nijs en ria broeders van herel:
    5 mei 2019
    Goede reis terug en weer heel leuk om een beetje mee op reis te zijn door al je verhalen Marja. Dankje!
  4. Kees en Rosa:
    6 mei 2019
    We hebben enorm genoten van de foto’s en de verhalen, bedankt en geniet er nog van!