New Orleans

12 mei 2017 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Gisteravond toch nog heerlijk gegeten in de weinig enerverende stad Pensacola. De volgende dag richting New Orleans in vreselijk slecht weer terecht gekomen. Onweersbui met zoveel regen dat we echt moesten stoppen. Van al die regen moet je toch wel plassen! De auto op de stoep gezet, anders kwam je niet met droge voeten bij de wc. Was wel weer een ervaring. In N O aangekomen was het weer droog, maar wel heel broeierig. Leuk hotel in French Quarter. De mannen de gebutste auto afgeleverd, hetgeen totaal geen problemen opleverde en Josephine en ik alvast op stap in de stad. In de kroeg van het hotel zit ik dit verhaal te schrijven met een lekker biertje. Helaas geen Corona. Nog niet veel foto's, wel van de regen. Morgen hopelijk meer.

1. Lia gorissen:
    13 mei 2017
    Oeps! Dan valt het hier nog mee!!! De regen dan!! Wij hebben ook gezellige muziek maar dan op youtube Neil Young, Bob Dylan, Leonard Cohen, Willie Nelson, en... Kris Kristofferson, alvast oefenen voor volgende maand! We zwijmelen nu bij Willie Nelson met seven spanish angels...Tot morgenxxxx
  2. Marja:
    13 mei 2017
    Het zwijmelen begint vanavond pas bij ons
    Hoewel we al wel een glimp hebben opgevangen. Veel plezier met jullie muziek.
  3. Frederieke Smits:
    13 mei 2017
    Veel plezier nog in NO!! French quarter is volgens mij een gezellige buurt!!
  4. Hendrina van Hemert:
    13 mei 2017
    Maak er een gezellige avond van!
  5. Lia gorissen:
    13 mei 2017
    Ja dat tijdsverschil!! Dat eerste bericht schreef ik vanacht! Vroeg! Jullie nog veel plezier vanavond, en wij gaan lekker kwallen vanavond bij het songfestival!! Haha. Groetjes van ons xxxx