Rustige dag

28 juni 2018 - Aberdeen, Washington, Verenigde Staten

Seaside is een aardige badplaats met aardig wat vertier en een prachtig breed strand waarop wij zicht hebben vanuit onze kamer. Op de daken van de huizen vlak achter ons zaten meeuwen met hun kleintjes, heel aandoenlijk.We vertrekken op ons gemakje richting Washington en moeten bij Astoria de enorme waterplas van de Columbia River oversteken via een 6,6 km lange en zeer hoge brug. We doen vandaag niet veel, de omgeving waar we doorheen rijden is al indrukwekkend genoeg. Wel op de planning staat Satsop Development Park. Een verlaten nucleaire installatie. Koeltorens, kernreactoren, laboratoria en kantoren volledig verlaten en zelfs nooit in gebruik genomen. Een sterk staaltje van weggegooid geld! Toen wij daar wat rondliepen bij die enorme betonblokken ging het een beetje regenen, dat maakte het nog troostelozer. Wij vroegen ons af waarom er op zon’n verlaten terrein zoveel auto’s staan. Nou....dat zijn allemaal terug geroepen diesel auto’s.  Dient het terrein toch nog  ergens voor. We vervolgen onze reis naar Aberdeen(nee, niet in Schotland) om aldaar te overnachten. Dus vandaag alleen maar industriële foto’s. Nog even een foto toegevoegd speciaal voor Joséphine.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hendrina van Hemert:
    28 juni 2018
    Hoi, Lijkt wel een decor voor een spannende film!
    En nu de brug nog! Fijne dag gewenst.
  2. JoGo:
    28 juni 2018
    Tjonge jonge, heb dit verslag via Lia gekregen want wij zijn uit jouw systeem gevallen. Ik ben zo blij met deBurger King!😀ik schrijf dit ook uit naam van Will en Lia.
    Wij zitten nu aan de keukentafel in Patreksfjordur, wij noemen het gemakshalve Paterswolde, aan woonkamers doen ze hier niet zoveel🤗 Hopen dat jullie uitgerust weer door kunnen gaan.