Indrukken van eerste echte dag

19 april 2019 - Morro Bay, California, Verenigde Staten

Na een ontbijtje in de zon op weg naar Point Lobos State Reserve. Een prachtige 20km lange wandeling over bospaden langs jaren oude cipressen over trappertjes en rotspaden gemaakt. Beneden ons hadden we goed zicht op de kraamkamer van zeehonden. Ook nog een klein museum gezien over de geschiedenis van de diepzeeduikers die grote eetbare schelpen opdoken ( nu verboden) en waar ook de resten van een aangespoelde walvis lagen. Veel vogels gespot en prachtige vegetatie gezien. De kleuren van de oceaan waren een aaneenschakeling van verschillende blauwe kleuren en dat samen met het gebulder van de golven leverde dat een mooi schouwspel op. Als we onze weg vervolgen langs de spectaculaire, slingerende  en af en toe in nevelende  gehulde kustweg naar Morro Bay worden we verrast door grote kolonies zeeleeuwen.  Werkelijk een indrukwekkend schouwspel die honderden beesten. Dit was een heerlijke dag.

1. Frederieke Smits:
    19 april 2019
    Ooh, dat klinkt fantastisch !!! Geniet ervan. Super on dieren live in hun eigen habitat te zien :)
  2. Hendrina van Hemert:
    19 april 2019
    Het ziet er uit zoals je het beschrijft Marja, heerlijk!
  3. Riet en wies:
    19 april 2019
    Mooi beeldend geschreven. We beleven het zo van nabij mee.
    Blijf genieten.
  4. Lia gorissen:
    19 april 2019
    Josephine jij geniet wel van die "skall'etjes"😏🤣zeker!?
    Prachtig he die zeereuzen. Lekker genieten. Ook hier is het blauw!! Tot horens en groeten van Will en Lia 💋💋💋💋
  5. Peter Smits:
    19 april 2019
    Ziet er prachtig uit de natuur daar. Wist trouwens niet dat ze er ook apen hebben ;)