Amelia Island Florida

8 mei 2017 - Amelia Island, Verenigde Staten

Vandaag en morgen doen we het rustig aan. Het is n.l. erg warm. Onderweg naar Amelia Island  bij de Walmart (bezienswaardigheid voor Josephine) wat boodschappen gedaan voor de picknick onderweg. In het plaatsje Fernandina  Beach ingecheckt in het hotel met uitzicht op het water. Leuk klein havenstadje, heeft een geschiedenis van de Timacuan- Indianen, Spaanse ontdekkingsreizigers en piraten. Tijdens verschillende oorlogen zijn hier in Fort Clinch legereenheden gestationeerd geweest. Na de Burgeroorlog kwamen de rijke Amerikanen hier en lopend door de straten zie je dat terug in de luxueuze Victoriaanse huizen.  Op deze plek krijg je een beetje het gevoel van een strandvakantie. Lekker voor de afwisseling. Nog niet veel foto's gemaakt, een beetje lui vandaag.

1. Lia gorissen:
    8 mei 2017
    Oh jullie zijn er vroeg bij, het is hier nog avond! Normaal lees ik jullie verhaal pas smorgens. Ziet er wel gezellig uit daar! Hier ist een andere wereld, met van de week nog nachtvorst!! Geniet maar lekker van de zon daar, en veel plezier. Groetjes uit Steenbergen xxxx
  2. Hendrina van Hemert:
    9 mei 2017
    Fijn even op de plaats rust!
    Straks er weer op uit trekken voor de foto's
    Want dat maakt het wel heel leuk.