Dag 9

2 mei 2017 - Asheville, North Carolina, Verenigde Staten

Gisterenavond heerlijk in een India's restaurant gegeten en al wat indrukken van de stad opgedaan. De volgende morgen zijn we rustig begonnen met een ontbijtje en zijn we vervolgens de stad gaan verkennen. Daar is het heerlijk weer voor. Zonnig en een beetje wind, dus niet te warm. De stad straalt een relaxte sfeer uit, is netjes, er staan mooie gebouwen en heeft veel leuke restaurants en winkels. In een van die winkels zijn Josephine en ik goed geslaagd.  Na de lunch zijn we afgezakt naar het River Art District ( inmiddels was het wel warmer geworden). Het is heel groot met wel 220 kunstenaars en muziekstudio's. Wij hebben alleen het stuk met de oude fabrieken en historische gebouwen gedaan alwaar vnl pottenbakkers en ijzerkunstenaars gehuisvest  zijn.. We hadden het idee dat sommige delen van die vervallen panden bewoond werden door kunstenaars. Onze indruk van deze stad is zeer positief. Totaal verschillend van b.v Memphis en Nashville. Morgen naar Columbia. Kijken wat we daar aantreffen.

1. Kees en Rosa:
    3 mei 2017
    Aan variatie in deze reis geen gebrek zo te zien! En mooi weer, trouwens er is toch nog wel een brouwerij in tact zeker!
  2. Lia gorissen:
    3 mei 2017
    Sanne mocht zeggen wat we gaan eten vandaag,en het word broccolistamppot. Past perfect bij dit weer haha. Fijn dat jullie weer goed is! Maar... bij ons word het van t weekend beter,en das maar goed ook want dan gaan wij paar daagjes weg! Veel plezier nog.xxxx Will en Lia . Gelukkig hebben ze daar bier,Will moet erom in Belgie :-) :-)
  3. Hendrina van Hemert:
    3 mei 2017
    Kunstenaars in oude fabrieken, dat blijft een goed idee!
    Goede voortzetting!
  4. Yvonne & Ger:
    Hoi,

Zo te zien weer een interessante reis !
    Het Indiase eten in U.S.A. is waarschijnlijk beter dan in India zelf.
    Hier alles ok !
    Nog veel plezier met z'n viertjes.