Sedona

28 september 2015 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Heerlijk ontbeten vanmorgen op het terras in de ochtendkoelte. Daarna in de buurt over de Red Rock Road gereden om een stukje over het pad van Bell Rock te lopen. Verderop op de weg de Chapelle of the Holy Cross bezichtigd. Een moderne, katholieke kapel  geintegreerd in de rotsen. Door een grote glaswand achter het altaar heb je zicht op de rotsen. Het stikt hier trouwens van de kerkjes.Na nog een stukje rijden kwamen we bij Crescent Moon Ranch met het viewpunt op Cathedral Rock. Hier weer een stukje gewandeld over bospaadjes en langs en door  kreekjes. Na de lunch nog even door Sedona gelopen. Een zeer toeristische plaats met winkels, restaurants en galeries. Morgen vertrekken we naar Phoenix, vanwaar we woensdagochtend vroeg vertrekken richting Amsterdam met nog een overstap in L A. Donderdagochtend komen we dan weer aan.Het was de bedoeIing dat we nog even in Phoenix rond zouden kijken, maar het is er 40 gr. Niet zo'n goed plan dus.

1. JoGo:
    29 september 2015
    Mooi die kapel! Hier trouwens ook aardig weer alleen niet zo warm. Goede reis naar huis.
  2. Lia gorissen:
    29 september 2015
    Hallootjes. Goeie terugreis toegewenst! Aan alles komt een eind. Ook wij moeten afkicken, gaan we onze eigen albums weer eens openslaan. Houden ons aanbevolen voor die van jullie straks. Wij hebben meegenoten met jullie prachtige reis!!! Groetjes LiWi
  3. Ruud en Jane:
    29 september 2015
    Geweldige reis geweest. Goede terugreis.
    Zien jullie hopelijk spoedig,
    Liefs