Dag 6 Nashville.

29 april 2017 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag naar Nashville. Is weer een stukje rijden , maar ter onderbreking gaan we het Natchez Trace State Resort Park in. Het is erg heet . We wandelen wat en zitten langs het water. Na het consumeren van een droog broodje kaas en wat fruit vervolgen we onze weg naar Nashville. Na ingecheckt te zijn in onze ruime suites vertrekken we met het pendelbusje downtown. Daar gebeurt het tenslotte! In alle tenten is er muziek en is het druk. We komen terecht op een roofterras en zitten met onze drankjes heerlijk weggezakt in een sofa. Kletsen wat met een groepje Amerikanen die zich verontschuldigen voor Trump( we hebben eigenlijk nog niemand gesproken die voor Trump is) en verbazen ons over de types die we hier zien. Gezellige boel daar boven.

Na verloop van tijd komen we terecht bij een Italiaan waar we een voortreffelijke pizza eten. Dit was weer een prima dag. Morgen zijn we hier nog en zien we wel wat die dag ons weer zal brengen. Ze voorspellen hoosbuien, onweer en storm.

1. Hendrina van Hemert:
    30 april 2017
    Weer leuk om te lezen, klinkt ook heel prettig om allemaal mee te maken.
    MIsschien zelfs het weer wel!!
  2. Kees en Rosa:
    30 april 2017
    Hoezo types...., volgens ons vermaken jullie je wel ! Veel plezier op de volgende dagen!