Memphis

28 april 2017 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag voor het eerst een grote afstand (397km) gereden om in Memphis te komen. We hebben een deel highway en een stuk over de scenicweg gereden. Na een picknick waren we gesterkt om Graceland te bezoeken. Als je  in Memphis bent, moet je het gezien hebben! De eerste aanblik was niet geweldig. Een paar lelijke gebouwen voor de ticketverkoop end. Na de aanschaf van de tickets kregen we een filmpje voorgeschoteld en vervolgens werden we naar buiten gedirigeerd om aldaar op het busje te wachten dat ons naar  de Graceland Mansion zou brengen. Keurig in de rij wachten, net als in een pretpark. We werden rondgeleid in het woonhuis en de tuin Als laatste kwamen we in de Meditation garden waar Elvis, zijn ouders, broertje en oma begraven liggen.

Na deze belevenis ingecheckt in het hotel en vervolgens naar de stad vertrokken. De BB King street was een gezellige boel.. Leuke kroegen en eettenten met goede live bluesmuziek. Mensen kijken vanaf het terras was ook een leuke bezigheid. Wat je daar niet voorbij ziet komen!!! Helaas bij dit stukje van de dag geen foto's. Ik had mijn iPad op de kamer achter gelaten.

1. Nijs en ria broeders van herel:
    29 april 2017
    Tja Graceland....daar MOET je geweest zijn natuurlijk. Die foto's zijn heel leuk zeg! Zo hebben wij ook een indruk. En Govert, jij kunt er ook om lachen zien wij. Veel plezier
  2. Hendrina van Hemert:
    29 april 2017
    Was weer een leuk inkijkje!!!
    Fijne voortzetting van jullie reis gewenst.
  3. Lia gorissen:
    29 april 2017
    Super om te zien! En ria heeft gelijk,als je daar bent moet je dat zien!!! Maar....geef mij mn eigen "bedoeninkje" maar !! Xxxx uit Steenbergen van Will en Lia
  4. Yvonne & Ger:
    29 april 2017
    Wat een ervaring !!! Als je daar eenmaal bent moet je dat natuurlijk gezien hebben. Ik vind de foto's zeer speciaal.
    Geniet maar weer de komende dagen !

Lieve groeten, Yvonne en Ger
  5. Ruud van Dongen:
    29 april 2017
    Leuk hoor om de woon- en rustplaats van deze icoon uit de popmuziek te bezoeken .
    Wij wensen jullie nog veel leuke toertjes en gezelligheid!