Dag 4 van Natchez naar Vicksburg

27 april 2017 - Vicksburg, Mississippi, Verenigde Staten

Gisterenavond in een "echt" restaurant heerlijk gegeten. Bij buitenkomst kregen we een enorme plensbui op ons hoofd. 's Ochtends was het ook aardig afgekoeld.Na een goed otbijtje uitgecheckt en nog even naar de voormalige haven Under the Hill. Weinig meer te zien van de voormalige drukke overslaghaven aan de Mississippi. Wel nog wat oude gebouwen die nog herinneren aan deze tijd. Hierna op weg naar Vicksburg. Een rustige weg met veel groen, kleine dorpjes en een heleboel kerken. In Vicksburg aangekomen bleek er iets niet te kloppen met de hotelreservering. Terwijl ze het gingen oplossen zijn wij het stadje gaan verkennen. Inmiddels was het weer behoorlijk warm geworden. Vicksburg bleek ondanks de vele vervallen gebouwen en huizen een sfeervol stadje. Even geluncht op een terras en na wat rondgekuierd te hebben terug naar het hotel om te kijken of we vannacht een bed zouden hebben. Pfffff gelukt.

1. Ruud van Dongen:
    28 april 2017
    Compliment aan jullie beiden.Niet alleen foto's van mooie objecten, maar ook het mindere wat je aantreft.
    Stunt de reisbeschrijving van Marja.
  2. Ruud van Dongen:
    28 april 2017
    Sorry, "stunt" is "steunt"
  3. Kees en Rosa:
    28 april 2017
    Inderdaad, je kunt de sfeer bij wijze van spreken proeven, kijk er inmiddels elke morgen naar uit!
  4. Hendrina van Hemert:
    28 april 2017
    -painless dentist- leuk dat dat er nog op staat, maar ik denk niet meer
    als praktijk in aktie!
    Genieten jullie maar lekker verder.
    groeten.
  5. Lia gorissen:
    28 april 2017
    Prachtige gebouwen! En is dat de Mississippi queen? Mooie plaatjes, en gelukkig goed gegeten, kunnen jullie weer met goede moed verder. Goeie reis en veel plezier!
    Will en Lia